Kategorien: MarkedsføringDenne kategori indeholder 103 bøger.



  • 31Billede af bogen Tweens – mellem medier og mærkevarer

    Senest opdateret 18. marts

    Tweens – mellem medier og mærkevarer

    Af Lars Pynt Andersen (red) – Jeanette Rasmussen – Birgitte Tufte – Tessa Gjødesen

    1. udgave fra 2011 på forlaget Samfundslitteratur

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-593-1231-5

    Kategori: Markedsføring

    pris: 160 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 280 gram

    Tweens – mellem medier og mærkevarer – 152 sider – Illustreret papbind med lapper – Sprog: Dansk - Tiden efter årtusindskiftet bød på en ny forståelse af, hvad det vil sige at være barn. Under overskriften TWEENS og KGOY (Kids Grow Old Younger) blev der født en idé om en tilstand, hvor børn mellem 7 og 12 år lægger afstand til barndommen, og hvor de i stigende grad poserer som teenagere. Især marketingindustrien har haft travlt med at sælge et billede af tweens som superkompetente forbrugere af medier og mærkevarer – som et lukrativt globalt forbrugersegment. Denne bog forsøger at give et nuanceret billede af, hvad det vil sige at være tween i Danmark. Med udgangspunkt i to nyere forskningsprojekter ser bogen på danske tweens virkelighed med medier og forbrug. Bogen inddrager også internationale undersøgelser for at give et signalement af, hvad dette nye „globaliserede“ barndomsbegreb indebærer. Ex forsendelse - B2034-20-275

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 32Billede af bogen Fooling Some of the People All the Time. A Long Short Story

    Senest opdateret 11. marts

    Fooling Some of the People All the Time. A Long Short Story

    Af David Einhorn

    fra 2007 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    Kategorier: Forvaltning, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 674 gram

    Dette er en bog om investering. Og et must-read. Eksempler - historiske.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 33Billede af bogen Marketing Planning - a global perspective

    Senest opdateret 6. marts

    Marketing Planning - a global perspective

    Af Sven Hollensen

    1. udgave fra 2006 på forlaget The McGraw-Hill

    Oplag: active

    ISBN: 9780077104184

    Kategori: Markedsføring

    pris: 165 kr – stand: ★★★★★★

    The primary aim of this book is to offer students a concise, modern and well-structured introduction to marketing planning. Suitable for modules in Marketing Planning and International Marketing Planning,

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 34Billede af bogen Professionel webkommunikation – præcis og målrettet

    Senest opdateret 6. marts

    Professionel webkommunikation – præcis og målrettet

    Af Bente Vestergaard

    1. udgave fra 2015 på forlaget BENEVEST

    Oplag: active

    ISBN: 9788789755229

    Kategori: Markedsføring

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 255 gram

    Denne bog er skrevet til alle, som beskæftiger sig med webkommunikation, og den indeholder mange praksisnære eksempler på, hvad du skal være opmærksom på ved oprettelse af et velfungerende websted. Du får en grundig gennemgang af alle de dele, som du bør tage med i dine overvejelser som f.eks. planlægning og strukturering af samt navigation på webstedet samt navigation på webstedet, skrivning og formatering af gode webtekster samt korte og præcise forslag til brugervenlighedstest.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 35Billede af bogen Markedsføring på sociale medier

    Senest opdateret 6. marts

    Markedsføring på sociale medier

    Af Bente Vestergaard

    1. udgave fra 2015 på forlaget BENEVEST

    Oplag: active

    Kategori: Markedsføring

    pris: 165 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 436 gram

    Et overblik over 13 af de mest populære sociale medier og deres fordele og ulemper i forbindelse med markedsføring, samt vejledning i, hvordan virksomheder med fordel kan agere på disse platforme.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 36Billede af bogen The Practice of Public Relations

    Senest opdateret 6. marts

    The Practice of Public Relations

    Af Fraser P. Seitel

    9. udgave fra 2015 på forlaget Prentice Hall

    Oplag: active

    ISBN: 0131020250

    Kategori: Markedsføring

    pris: 268 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1263 gram

    To succeed in public relations, professionals need an innate sense of the power, excitement, and value to society's primary institutions of its practice. This book uses a unique hands-on approach that prompts readers to think critically about the field. Prepares readers to deal with a full range of situations and to arrive at effective, ethical solutions. Offers two new mini-chapters on Investor Relations and International Public Relations. Features new contemporary cases including Rudy Giuliani and 9/11, Gary Condit, Trent Lott, Microsoft public relations, and more. Presents new hypothetical cases including cases on speechwriting, Internet monitoring, and sex discrimination. Features new contemporary interviews with such public figures as Gov. Jesse Ventura, Rudy Giuliani PR Director Sunny Mindell, National Black Public Relations Association President Pat Tobin, and White House Press Secretary Ari Fleischer. Presents a greater inclusion of minority and female practitioners. Provides Suggested Readings and Suggested Book lists. A handy reference for public relations professionals/public affairs officers, marketing professionals, advertising professionals, and general managers.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 37Billede af bogen Identitet vokser indefra / Identity grows from within

    Senest opdateret 3. marts

    Identitet vokser indefra / Identity grows from within

    Af Nikolaj Stagis

    1. udgave fra 2012 på forlaget Stagis

    Oplag: active

    Kategorier: Engelsk, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 443 gram

    Nikolaj Stagis' "Identitet vokser indefra" er med tekster på både dansk og engelsk, "Identity grows from within". Budskabet er, at man skal møde kunderne med sin personlighed. Det er det, der skaber virksomheden. Det er et ofte overset aktiv at lade medarbejderne bruge deres personlighed, - i stedet for at virksomheden skaber en kunstig identitet. Arbejdsbog med plads til notater. Hardback.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 38Billede af bogen COCA-COLA Business på verdensplan ( Coca - Cola )

    Senest opdateret 3. marts

    COCA-COLA Business på verdensplan ( Coca - Cola )

    Af William Gould - oversat af Anders Johansen.

    1. udgave fra 1995Forlaget Åløkke

    Oplag: active

    ISBN: 87-592-2140-2

    Kategorier: Amerika/USA, Erhverv, Kommunikation, Mad & gastronomi, Markedsføring

    pris: 220 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 410 gram

    COCA-COLA Business på verdensplan -48s- Hardback. Coca-Cola’s erhvervshistorie. Rigt illustreret. B2024-03-50 - Pris ex forsendelse.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 39Billede af bogen Black Box Thinking.

    Senest opdateret 23. februar

    Black Box Thinking.

    Af Matthew Syed

    1. udgave fra 2016 på forlaget Turbine

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-406-1162-5

    Kategori: Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 670 gram

    Hvorfor er vi så bange for at begå fejl, når det op gennem tiden og evolutionen er bevist, at fejl netop viser vejen til læring, udvikling og fremskridt.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 40Billede af bogen Cool & hip  marketing.                   Sådan påvirker livsstil forbrugere, virksomheder og reklame.

    Senest opdateret 23. februar

    Cool & hip marketing. Sådan påvirker livsstil forbrugere, virksomheder og reklame.

    Af Henrik Vejlgaard.

    fra 2001Nordisk Forlag, Arnold Busck

    Oplag: active

    ISBN: 87-17-07084-8

    Kategori: Markedsføring

    pris: 98 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 810 gram

    Flere og flere mennesker er optaget af livsstil og livsstilbrancherne er i hastig vækst. Men hvorfor spiller livsstil så stor en rolle i de moderne samfund, og hvilke konsekvenser har livsstil for markedsanalyse, markedsføring, brands og reklame? Disse spørgsmål besvarer Henrik Vejgaard i Cool og hip marketing.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 41Intet billede af bogen

    Senest opdateret 11. maj

    Medieanalyse og relevans - grundbog i medieananlyse

    Af Peter Heller Lützen

    1. udgave fra 2010dansklærerforeningens forlag

    Oplag: active

    ISBN: 978.-87-7996-148-7

    Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Markedsføring, Presse og Medier, Studiebøger, Undervisning

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    paperback. Medieanalyse og relevans – en grundbog i medieanalyse præsenterer mediefeltet på en ny og anderledes måde: bogen ser ikke isoleret på de enkelte medier, men tager udgangspunkt i de modaliteter som medier kommunikerer med, og præsenterer således en række tværgående analytiske begreber og m

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 42Intet billede af bogen

    Senest opdateret 11. maj

    Bench Marking, en praktisk tilgang

    Af Per Vagn Freytag

    1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 87-7553-845-8

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Markedsføring

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    indbundet med smudsomslag Vurder dig selv, og lær af andre. Sådan lyder logikken bag ledelsesværktøjet benchmarking. Ved systematisk at studere resultater og fremgangsmåder i virksomheder med succes på udvalgte områder søger man med benchmarking at sammenligne, lære heraf og overføre fremgangsmåder for at forbedre sin virksomheds performance. I bogen præsenteres en model, som er udviklet til benchmarking i små og mellemstore virksomheder. Bogen tager udgangspunkt i et forsknings- og udviklingsprojekt, som blev gennemført ved Syddansk Universitet i Sønderborg i samarbejde med TIC (Teknologisk Informations Center) og Ni-Con, et privat konsulentfirma, i 2001. I forbindelse med projektet udviklede man en model ud fra business excellence-modellen, tilpasset den særlige situation, som den mindre produktionsvirksomhed befinder sig i. Målgruppen for modellen er typisk virksomheder med fra 20-30 til 200-250 ansatte. Bogen giver et overblik over forskellige benchmarkingmetoder, herunder hvordan bl.a. markedssituationen og virksomhedernes netværk påvirker valget af benchmarkingmodel. Den generelle benchmarkingproces gennemgås punkt for punkt. I bogens anden del introducerer forfatterne den omtalte benchmarkingmodel og fremlægger resultaterne af en benchmarkingundersøgelse i små og mellemstore produktionsvirksomheder. Endelig giver bogen med tre virksomhedscases eksempler på det konkrete udbytte, danske virksomheder kan få med benchmarking.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 43Intet billede af bogen

    Senest opdateret 11. maj

    Kotler om marketing

    Af Philip Kotler

    1,. udgave fra 1999 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 87-7553-725-7

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    Kotler om marketing, hans nyeste bog, er skrevet til erhvervsledere og er den længe ventede guide i markedsføring. Her øser han af sin værdifulde viden og erfaring og samler i en enkelt bog både klassisk indsigt og nye tanker. Læserne kan føre deres kvalifikationer og kundskaber ajour med henblik på aktuelle udfordringer og muligheder, som blandt andet hyperkonkurrence, global markedsføring og markedsføring over internettet. Hertil kommer en mængde avancerede strategier og taktikker, som umiddelbart kan anvendes på det 21. århundredes store udfordringer.indbundet og med smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 44Intet billede af bogen

    Senest opdateret 11. maj

    Sæt pris påm dine drømme

    Af Cam illa Hammerich

    2,. udgave fra 2018 på forlaget BOD

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-7188-231-5

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, IT-bøger, Kommunikation, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 250 gram

    Bogen er som ny. dog er der revet en blank side ud, ,hvor der stod en privat hilsen- Hvad er network marketing og hvordan opnår du resultater?. Når du kender din drøm - så skal du til at tage handling på den. Mange opnår deres drømme med network marketing. Med denne bog får du forståelse for mere end bare branchen network marketing, nemlig også hvad der skal til for at opnå din drøm. Kender du din drøm? Er du klar til at gøre ALT for at opnå den? Så skal der arbejdes ... med mindset og mange andre ting. Bogen giver dig mange ting at tænke over - alle ting som du skal forholde dig til for at få succes i livet - for at opnå din drøm.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 45Intet billede af bogen

    Senest opdateret 11. maj

    It's Alive

    Af Christopher Meyer & Stan Davis

    fra 2003 på forlaget Thomson

    Oplag: active

    ISBN: 1-58799-175-6

    Kategorier: Biologi, Engelsk, Erhverv, Faglitteratur, Fremtid, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Organisation

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 750 gram

    indbundet og med smudsomslag Think back to the early 1970s. Imagine the opportunities for your business, career choice, and investments had you received an advance report on the ways in which computer and information technology would revolutionize the world. It’s Alive provides that opportunity today: a realistic and persuasive look into the future—the molecular economy—and how it is starting to overtake and reshape the Information Age. Today’s gene mapping and molecular engineering are equivalent to the introduction of transistor radios at the advent of the information economy. Solid-state technology moved from the labs into the business arena, providing in turn the transistor, the microprocessor, and the modem—and the information business. During the next ten years, molecular technology will follow the same pattern, moving from the lab and into the basic operation of the corporation itself. Chris Meyer and Stan Davis are our guides in understanding this new future. They show that not only biological systems evolve. The rules of evolution help explain the process of change in biology, business, and the economy, thereby providing a management guide to the business world around the corner. It’s Alive is not science fiction or futurism. It bases its insights and predictions on the impact the molecular economy is already having in such diverse business environments as manufacturing, financial services, and energy. Through in-depth case studies of Capital One Financial, the U.S. Marine Corps, British Petroleum, and the biotech firm Maxygen, Meyer and Davis show how adaptive behavior works in the real world. As the rules of evolution combine with the connected economy, our business world will become unpredictable, volatile, and continually adaptive—in other words, alive.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 46Intet billede af bogen

    Senest opdateret 4. maj

    8 ord du altid skal slette fra din tekst og 39 andre sølvkorn fra DK's største kommunikationsblog.

    Af Bro

    1. udgave fra 2014 på forlaget Bro

    Oplag: active

    ISBN: 9788793284111

    Kategorier: Markedsføring, Presse og Medier, Retorik

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    210 sider. Illustreret. Hilsen fra forlaget bro på titelblad eller ren og fin.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 47Intet billede af bogen

    Senest opdateret 22. april

    erhvervs jura for marketing og service

    Af Bjarke Tinten, Kennet FischerFöh, Anne Mette Bryde Nibe

    4. udgave fra 2018 på forlaget Hans Reitzels

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-412-7156-9

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Jura, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1900 gram

    paperback Det er en fagligt solid og pædagogisk lærebog til faget erhvervsjura på fx markedsføringsøkonom-, serviceøkonom- og handelsøkonomuddannelserne. Bogen omhandler: Juridisk metode Retssystemet Aftaleret Køberet Erstatningsret Produktansvar Selskabsret Markedsføringsret E-handelsret Varemærkeret Persondataret Servicejura HR-jura

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 48Intet billede af bogen

    Senest opdateret 22. april

    Moderne markedsføring

    Af Ole Andersen, Svend Hollesen , Steen Olesen m.fl.

    2. udgave fra 2017 på forlaget Hans Reitzels

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-412-6428-8

    Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning

    pris: 220 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1900 gram

    kraftig paperback MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere di­gitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Intro­duktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutninger, automatisering, hvor det er muligt, effektmålinger på KPI’er i realtid samt Internettet og specielt sociale medier har givet forbrugerne mere indsigt, indflydelse og mulighed for interaktion. Virk­somhederne har fået nye muligheder for bl.a. målrettet individualiseret pro­duktudvikling, kommunikation, dialog og effektmålinger, men samtidig nye udfordringer i form af mere bevidste, velinformerede og utålmodige kunder. Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler. Kundernes og virksomhedernes online tilgængelighed og muligheder på di­gitale kanaler og platforme er medtænkt i alle relevante kapitler, herunder val­get af cases.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 49Intet billede af bogen

    Senest opdateret 22. april

    Du skal ikke være der selv Erhvervspsykologens guide til at få det job, du gerne vil have

    Af Lars Lundmann

    1. udgave fra 2019 på forlaget Mental press

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-971339-0-3

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Krop & sind, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Studiebøger, Øvrige

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    Pæne rene sider. Er som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback / Hæfte.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 50Intet billede af bogen

    Senest opdateret 22. april

    Livsstrategier. Gør det, der virker. Gør det, der er væsentlig.

    Af Dr. Phil McGraw

    fra 2004 på forlaget Borgen

    Oplag: active

    ISBN: 87-21-02136-8

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Fremtid, Humaniora, IT-bøger, Krop & sind, Ledelse & Management, Markedsføring, Personlig udvikling, Pædagogik, Selvhjælp, Selvudvikling, Sport & fritid, Undervisning, Øvrige

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 300 gram

    Pæne rene sider. Er som ulæst. Fra ikke ryger hjem. Paperback / Hæfte.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 51Intet billede af bogen

    Senest opdateret 20. april

    Den politiske forbruger i det liberale samfund.

    Af Mads P. Sørensen

    1. udgave fra 2004Hans Reitzels Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 9788741223889

    Kategorier: Markedsføring, Politik, Samfundsvidenskab, Øvrige

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    136 sider, heftet, nærmest som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 52Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. april

    Competitive advantage - creating and sustaining superior performance

    Af Michael E. Porter

    fra 1985 på forlaget The Free Press

    Oplag: active

    Kategorier: Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★★

    En klassiker omkring strategiske processer, og hvordan virksomheden kan skabe og fastholde sine konkurrencefordele. Bogen kan bruges som et praktisk værktøj.til at vælge den rette strategi.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 53Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. april

    Kvinde kend din karriere - en personlig guide til din professionelle planlægning og karrierevalg

    Af Inge Berneke

    1. udgave fra 2010 på forlaget L&R Business

    Oplag: active

    Kategorier: Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Selvudvikling

    pris: 245 kr – stand: ★★★★★★

    Meget velskreven guide til den moderne kvinde, som ønsker råd til at planlægge sin karriere. Læs om karriere-cyklus, netværk, personlig branding og work-life-balance.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 54Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. april

    Klimaforandringer - Hvad er din forretningsstrategi?

    Af Andrew J. Hoffman & John G. Woody

    fra 2009 på forlaget Gyldendal Business

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Miljø, Samfundsvidenskab

    pris: 105 kr – stand: ★★★★★★

    Klimaforandringer er kommet for at blive - det samme er de forandringer, som de vil medføre for virksomhederne. Forfatterne taler om en "markedsovergang", hvor der vil være både vindere og tabere. De virksomheder, der viser lederskab og tager ansvar for den grønne omstilling, vil være morgendagens vindere. Bogen inspirerer til, hvordan ledere og virksomheder kan drage fordele ved at lede an i udviklingen.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 55Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. april

    Branson - Behind the Mask

    Af Tom Bower

    fra 2014 på forlaget Faber & Faber

    Oplag: active

    Kategorier: Biografier, Markedsføring

    pris: 115 kr – stand: ★★★★★★

    Uhyre velskrevet bog af en af Storbritanniens førende undersøgende journalister, Tom Bower, som absolut ikke stryger Branson med hårene. Som iværksætter er Richard Branson i en kategori for sig. Om nogen er den britiske eventyrer, luftballonskipper og forretningsgeni en mester i at brande sig selv og sine virksomheder: Virgin Records, Virgin Airlines, Virgin Galatic... Samtidig har han stærke meninger omkring vigtigheden af at handle mere klimavenligt. Bogen tjekker, om der er sammenhæng mellem Bransons holdninger og den måde, han driver sine virksomheder på. Bogen er en kasseret biblioteksbog i perfekt stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 56Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. april

    Amazon.com - Historien om Jeff Bezos

    Af Brad Stone

    på forlaget Gyldendal

    Oplag: active

    Kategori: Markedsføring

    pris: 219 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 790 gram

    Bogen er i hardback, og omslaget har et lille buk - men bogens sider er perfekte.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 57Intet billede af bogen

    Senest opdateret 24. marts

    Data and Goliath. The hidden battles to collect your data and control your world.

    Af Bruce Schneider

    1. udgave fra 2015 på forlaget W. W. Norton and Company

    Oplag: active

    ISBN: 9780393244816

    Kategori: Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    383 sider, hardback i originalt smudsomslag, indklæbet navne mærkat fra tidligere ejer på første blanke side og signatur på titelblad eller super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 58Intet billede af bogen

    Senest opdateret 18. marts

    Finanskrisen 2008-2009. Nye værdier og spilleregler på finansmarkederne.

    Af George Soros

    1. udgave fra 2008 på forlaget Hovedland

    Oplag: active

    ISBN: 9788770701303

    Kategorier: Markedsføring, Økonomi

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    174 sider, hardback i smudsomslag, rigtig flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 59Intet billede af bogen

    Senest opdateret 18. marts

    Kreativitet der sælger

    Af Carsten Lynge

    1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788775536726

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    253 sider, illustreret i farver, hardback i super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 60Intet billede af bogen

    Senest opdateret 15. marts

    Precision Marketing. Maximizing revenue through relevance.

    Af Sandra Zoratti;Lee Gallagher

    1. udgave fra 2012 på forlaget ogan Page

    Oplag: active

    ISBN: 9780749465353

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    208 sider, Paperback i rigtig fin stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
betalings kort