Senest opdateret 2. juni
fra 2008 på forlaget Penguin Books
ISBN: 01-4102-453-4
pris: 70 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 413 gram
In this groundbreaking book, the bestselling author of No Logo exposes the gripping story of how America's 'free market' policies have come to dominate the world - through the exploitation of disaster-shocked people and countries. As Klein shows how the deliberate use of the shock doctrine produced world changing events from Pinochet's coup in Chile in 1973 to the Tiananmen Square Massacre in 1989 and the collapse of the Soviet Union in 1991, she tells a story radically different from the one usually heard. Once again Naomi Klein has written a book that will reframe the debate.
Senest opdateret 3. april
1. udgave fra 2002 på forlaget Klim
Kategorier: Samfundsvidenskab, Samfund & historie, Sociologi
pris: 80 kr – stand: ★★★★★
Naomi Klein viser med sit røntgenblik, hvordan mærkevarerne udbreder deres magt - mens andre, især i de fattige lande, betaler prisen. Kritikken gælder også byrummet og hun kommer med bud på, hvordan vi erobrer det tilbage fra de multinationale virksomheder, som har købt sig til at kunne ramme os med deres budskaber hvor som helst. En vigtig bog for enhver forbrugeraktivist. 513 sider og i fin stand.
Senest opdateret 3. april
fra 2001 på forlaget People's Press
Kategori: Samfundsvidenskab
pris: 115 kr – stand: ★★★★★
Den ikoniske bog om mærkevarernes glade budskab, som forbrugerne modtager. Under overfladen ser virkeligheden mindre lys ud. Naomi Klein afdækker medaljens bagside: Udbytningen af fattige arbejdere i udviklingslandene. Bogen opfordrer forbrugerne til at gøre oprør og ikke lade sig nøje med firmaernes forløjede budskaber.
Senest opdateret 9. maj
ISBN: 9788770553605
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
På dansk
Senest opdateret 2. juni
fra 2015 på forlaget Penguin Books Limited
ISBN: 02-4195-618-8
pris: 80 kr – stand: ★★★★
Vægt: 417 gram
Forget everything you think you know about climate change. It's not about carbon - it's about capitalism. The good news is that we can seize this existential crisis to transform our failed economic system and build something radically better. In her most provocative book yet, Naomi Klein, author of the global bestsellers The Shock Doctrine and No Logo, tackles the most profound threat humanity has ever faced- the war our economic model is waging against life on earth.
Senest opdateret 14. april
fra 2002 på forlaget Gyldendals Bogklubber
ISBN: 8779551165
pris: 95 kr – stand: ★★★
Sideantal: 515
Indbinding: Hæftet med orig. omslag
Stand: Velholdt eksemplar
Originaltitel: No Logo - oversat af Steen Fiil - illustreret - Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitja. Originaltitel: No Logo - oversat af Steen Fiil - illustreret - Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitja
Senest opdateret 14. april
fra 2001 på forlaget Klim
ISBN: 8779551165
pris: 135 kr – stand: ★★★
Sideantal: 515
Indbinding: Hæftet med orig. omslag
Stand: Velholdt eksemplar
Originaltitel: No Logo - oversat af Steen Fiil - illustreret - Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitja. Originaltitel: No Logo - oversat af Steen Fiil - illustreret - Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse profitja
Senest opdateret 30. maj
fra 2014 på forlaget Klim
Kategori: Øvrige
pris: 160 kr
Sideantal: 564
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet. Tilstand: Som ny bortset fra nogle små mærker på bagomslag Forfatteren gør op med miljøpolitik, vækststrategier og markedsøkonomi, diskuterer manglen på effektiv indsats overfor påviste klimaforandringer og voksende ulighed og argumenterer for fundamentale ændringer i vores måde at håndtere den nuværende udvikling.
Senest opdateret 30. maj
fra 2002 på forlaget Gyldendals Bogklubber
Kategori: Øvrige
pris: 95 kr
Sideantal: 515
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet. Tilstand: Fejlfrit eksemplar.
Senest opdateret 30. maj
fra 2001 på forlaget Klim
Kategori: Øvrige
pris: 95 kr
Sideantal: 515
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet Tilstand: Pænt eksemplar. (stempel) Debatbog om den internationale mærkevarebranches mål og midler siden 1980'erne herunder om opbygning af images, de aggressive reklamemetoder og markedsføring. Om den skånselsløse pro